نوشته شده توسط : امیر
IE_v8.0_Final_www.MihanDownload.com.jpg
همانطور که می دانید برای گشت و گذار سریع و آسان در اینترنت باید از مرورگر مناسبی استفاده کرد. در پست امروز وب سایت میهن دانلود ورژن جدید یکی از معروف ترین مرورگر های جهان را برایتان آماده کرده ایم. نرم افزار مرورگر Internet Explorer یکی از پر طرفدارترین مرورگرهای حال حاضر جهان به شمار میرود و اکثر شما از آن برای گشت و گذار در اینترنت استفاده می کنید. نسخه 8 فینال این مرورگر بلاخره پس از انتشار نسخه های آزمایشی روانه بازار شد که دستخوش تغییرات بسیار زیادی نسبت به نسخه های قدیمی خود می باشد. اول از همه نسخه 8 اینترنت اکسپلورر بلاخره توانست جایگاه خود را از مرورگر فایرفکس پس بگیرد و در رتبه نخست از لحاظ امتیاز دهی کاربران قرار بگیرد. همچنین قابلیت ها و امکانات بسیار زیادی به این نسخه اضافه شده که برخی از آنها شامل افزایش سرعت در بارگزاری صفحات سایت ها ، افزایش امنیت ، امکان بازکردن چندین سایت به صورت تب ، داشتن دانلود منیجر مجزا و قوی ، قابلیت خصوصی سازی در هنگام گشت و گذار در اینترنت ، هماهنگی کامل با سایت ها و زبان های برنامه نویسی مختلف و ... می باشد.
جهت دانلود و توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید


:: موضوعات مرتبط: اینترنت , مرورگر وب , ,
:: برچسب‌ها: نرم افزار , نرم افزار افزایش سرعت اینترنت , نرم افزار جديد , دانلود , دانلود Internet Explorer 8 , دانلود مرورگر فایرفکس , دانلود مرورگر موزیلا , دانلود مرورگر اپرا , دانلود نرم افزار , دانلود نرم افزار 2010 , دانلود نرم افزار Internet Explorer 9 , دانلود نرم افزار بهینه سازی سرعت اینترنت , دانلود نرم افزار جديد , دانلود نسخه جدید اینترنت اکسپلور , دانلود اینترنت اکسپلور 8 , دانلود اینترنت اکسپلور 9 , دانلود اخرين ورژن نرم افزار , دانلود جديد ترين نرم افزار , دانلود رايگان , دانلود رايگان نرم افزار , سايت دانلود نرم افزار ,
:: بازدید از این مطلب : 1055
|
امتیاز مطلب : 77
|
تعداد امتیازدهندگان : 22
|
مجموع امتیاز : 22
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 اسفند 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : امیر


Mozilla_Firefox_v3.6.13_www.MihanDownload.com.jpgهمانطور که میدانید برای اینکه بتوان وارد سایتهای مختلف اینترنتی شد نیاز است تا از مرورگری برای اینکار استفاده کرد. امرورز در سایت میهن دانلود جدید ترین نسخه یکی از معروف ترین مرورگرهای جهان را برایتان آماده کرده ایم. نرم افزار مرورگر Mozilla Firefox جز پر طرفدار ترین مرورگرهایی است که تا به حال ساخته شده زیرا دارای امکانات و مزیت های بسیار فراروان نسبت به سایر مرورگرهای وب می باشد. این مرورگر از سرعت بسیار زیادی برخوردار است و شما با کمک این مزیت خیلی سریعتر قادر خواهید بود تا سایت ها را لود کنید و زمان کمتری را برای مشاهده یک تصویر صرف نمایید و همچنین در سریعترین زمان ممکن از آخرین اخبار دنیای اینترنت باخبر شوید. در این نسخه جدید همانند گذشته بسیار از نواقص و اشکالاتی که در قسمتهای فنی این مرورگر وجود داشت بر طرف گشته و نیز قابلیت هایی بسیار زیاد دیگری از جمله سریعتر شدن لود صفحات ، افزایش سرعت باز کردن عکس ها ، ایجاد تغییرات متعدد در جاوا اسکریپت ها ، افزایش امنیت و ... در آن  به چشم می خورد.
توضیحات کامل تر و ویژگیهای نرم افزار در ادامه مطلب موجود است ...



:: موضوعات مرتبط: اینترنت , مرورگر وب , ,
:: بازدید از این مطلب : 1577
|
امتیاز مطلب : 77
|
تعداد امتیازدهندگان : 23
|
مجموع امتیاز : 23
تاریخ انتشار : جمعه 29 بهمن 1389 | نظرات ()

صفحه قبل 1 صفحه بعد